sportowcy z bidonami

Bidony reklamowe z logo – czy warto zamówić u producenta?

Każda, nawet najlepiej prosperująca firma potrzebuje reklamy. Jej nośniki mogą być najróżniejsze – zaczynając od bilbordów, poprzez reklamy w telewizji a na niewielkich, praktycznych gadżetach kończąc. O jakich gadżetach mowa?

Najlepiej, by był jak najbardziej praktyczny, po to, by obdarowana nim osoba mogła go używać w różnych, codziennych sytuacjach. Balony z logiem firmy może i są efektowne i przyniosą sporo radości dzieciom, jednak ich zasięg oddziaływania nie będzie zbyt spektakularny. Większość ludzi nie paraduje z balonami po ulicy i nie świadczy tym samym usług reklamowych firmy. Warto więc pomyśleć, z jakiego gadżetu ludzie mogą korzystać często, chętnie i w obecności innych ludzi.

Gadżet niebanalny – bidony sportowe

bidon sportowyDoskonałym przykładem takiego drobiazgu są bidony na napoje. Jest to świetny nośnik reklamy z wielu powodów. Na pewno bardzo istotna jest praktyczność takiego gadżetu – bidon doskonale sprawdzi się zarówno podczas wypadu poza miasto, na siłowni jak i w pracy. Istotne jest również to, że na takiej powierzchni z powodzeniem można zamieścić gustowne logo, które nie będzie zbyt krzykliwe, ale jednak zwróci uwagę osób postronnych, a przy okazji korzystająca z bidonu osoba nie będzie czuła się jak chodząca reklama.

Bidony dostępne są w rozmaitych rozmiarach, kolorach i kształtach. Z powodzeniem można dobrać rodzaj oraz kolor tego gadżetu w taki sposób, by dobrze współgrał z barwami firmy, tworząc tym samym gustowny dodatek. Co ważne, bidon wykonany z porządnych materiałów jest w stanie przetrwać długi czas, w przeciwieństwie do, na przykład, ulotki, która wsadzona do kieszeni kończy swój żywot.

Wszystko wskazuje na to, że jak najbardziej warto zainwestować w bidony z logiem firmy. Jeżeli jakiś przedmiot z symbolem konkretnej marki będzie praktyczny i dobrej jakości, zyska na tym wizerunek całego przedsiębiorstwa.

Bidony od producenta

Zamawiając bidony u profesjonalnego producenta możemy przebierać wśród kolorów i kształtów, mogąc dopasować je do profilu oraz barw firmy. Mamy pewność, że taki praktyczny gadżet będzie cieszył się powodzeniem wśród obdarowanych nim osób. Co więcej, logo firmy będzie eksponowane podczas najróżniejszych wydarzeń i okazji, trafiając do rozmaitych grup ludzi. Im więcej ludzi zobaczy logo firmy, tym firma będzie bardziej rozpoznawalna.

Jak doskonale wiadomo, podczas wyboru formy reklamy bardzo ważny czynnik stanowi kwota, którą trzeba będzie na nią poświęcić. Przy hurtowym zakupie bidonów są one naprawdę niewielkie – cena za jeden gadżet nie powinien przekroczyć kilkunastu złotych. Biorąc pod uwagę spektrum oddziaływania takiej reklamy, możliwość stworzenia pozytywnych skojarzeń z firmą jest to kwota wręcz groszowa.

Istotna jest też uniwersalność bidonu jako gadżetu – tak naprawdę każda firma, bez względu na to, czym się zajmuje, może się pokusić o wykorzystanie tego drobiazgu jako formy reklamy. Nie musi być to firma sportowa, siłownia bądź biuro podróży. Równie dobrze może to być bank, koncern farmaceutyczny, szkoła języków obcych albo przewoźnik autobusowy. Bardzo istotny jest design bidonu. Dyskretne logo sprawdzi się lepiej niż cala powierzchnia zapełniona tekstem i sloganami reklamowymi. Oczywiście należy umieścić znak charakterystyczny firmy, lecz należy to zrobić z wyczuciem, żeby przypadkiem nie zniechęcić do korzystania z tego gadżetu. Bidon z odpowiednią oprawą graficzną z pewnością będzie doskonałą reklamą firmy.