Zaprezentuj produkt w atrakcyjnej formie animacji

Zaprezentuj produkt w atrakcyjnej formie animacji

animacje produktowe
Rate this post

Podstawowym celem marketingu w sieci jest generowanie większego ruchu użytkowników na stronach internetowych i portalach społecznościowych marek.

Istnieje kilka strategii wizualnych, które pomagają osiągnąć ten cel przyciągając tym, co atrakcyjne dla oka. Jedną z najskuteczniejszych metod jest animacja. Dzieje się tak dlatego, że treści audiowizualne mają zdecydowanie największy zasięg i potrafią na dłużej skupić uwagę potencjalnego klienta.

Filmy animowane są bardzo skutecznym kanałem brandingu, ponieważ zawierają różne elementy niezbędne do rozpoznawalności marki takie jak logo, kolory tła, itp.

Zalety animacji

Animacja jako forma zaprezentowania produktu niesie ze sobą same zalety:

  • przekazuje wiele informacji w krótszym czasie: wyświetla wiadomość, która jest zabawna i łatwa do zrozumienia w ciągu kilku sekund. Ta krótka wiadomość może zaprezentować Twoją markę oraz promować produkty lub usługi. Zwięzłość i rozrywkowość animowanych filmów sprawia, że potencjalni klienci zdecydują się oni pozostać dłużej na Twojej stronie internetowej.
  • forma wideo przeżywa swoisty boom w Internecie, a to dzięki sieciom społecznościowym, takim jak Facebook i Instagram. Dzięki filmom wideo możesz dzielić się wyjątkowymi chwilami z innymi ludźmi, a produkty pokazywane w animacjach są przedstawiane jako te, które mają te chwile upiększyć i uczynić jeszcze bardziej niezapomnianymi.
  • prosta, lecz atrakcyjna forma: lubimy animacje, ponieważ są proste, kolorowe i ruchome. Dzięki temu oko nie „cierpi” przy ich oglądaniu, a wręcz przeciwnie: może się nimi cieszyć i czuć się w nich komfortowo, a nawet być przyciąganym przez ich prostotę. Nie bez powodu przecież dzieci kochają kreskówki.
  • łatwa do zrozumienia: animacja umożliwia przekazanie każdego rodzaju komunikatu w najprostszy i najbardziej przystępny sposób. Animacje sprawiają, że każdy rodzaj informacji staje się bardziej zrozumiały i czytelny.
  • niskie koszty: film animowany nie wymaga aktorów, kamer i całego zaplecza związanego z tym przedsięwzięciem. Koszty związane z produkcją animacji są dużo niższe niż filmu wideo.
  • łatwe w promowaniu: treści takie jak filmy mogą w łatwy sposób „pracować” na siebie w sieci, a to za sprawą udostępniania ich na wyżej wspomnianych portalach społecznościowych. Można powiedzieć, że animacje niemalże promują się same. Google bardzo wysoko ocenia filmy wideo, więc jest to bardzo prosty sposób na poprawę widoczności Twojej firmy, produktu lub usługi. Jest to również świetne narzędzie marketingu wizualnego.

animacje

Czym są animacje produktowe?

Jak wszelkiego rodzaju filmy, które są używane jako narzędzie marketingowe, również animacje produktowe mają bardzo jasno zdefiniowany cel i zadanie.

Ten rodzaj wideo wyjaśnia główne cechy i funkcje produktu lub usługi, i są bardzo przydatne do promowania i reklamowania tych produktów lub usług za pośrednictwem sieci społecznych lub strony internetowej. Kosmetyki, meble, zabawki, maszyny budowlane, artykuły gospodarstwa domowego: animacje sprawdzą się tak naprawdę niemalże w każdej branży. Jedyne, o czym należy pamiętać to dostosowanie animacji produktowych w zgodzie ze stylem, kolorami i efektami dopasowanymi do tematyki branżowej.

Animacje to reklama XXI wieku i wymarzone narzędzie marketingowe: połączenie kreatywności z wykorzystaniem najnowszych technologii multimedialnymi, które daje możliwość przekazania komunikatu, który w zrozumiały sposób dotrze do dużej liczby odbiorców.